reklama

Ktorý predmet bol váš obľúbený?

Ako ma rozčúlili moji spolužiaci svojimi názormi na našich profesorov...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Počas skúšania na konverzáciach z angličtiny mali všetci skúšaní povedať aký predmet majú najradšej a prečo... Všetci (asi šiesti), ktorí boli skúšaní, povedali, že ich najobľúbenejšie predmety sú dejepis a geografia - presna tie dva, na ktoré sa nemusíme nič učiť, ale to nevadí, že nič nevedia, hlavné, že majú jednotky... Tomu naozaj nerozumiem, prečo má niekto rád predmety ktorého nebavia a nevie ich... Ja som si doteraz vždy myslel, že každého najobľúbenejší predmet by mal byť ten, ktorý ho baví, zaujíma... Ale na našom gympli je to inak, dobrý predmet je taký, na ktorý sa netreba učiť... Aj dobrí učitelia sú len tí, ktorí nič nevyžadajú, nenaučia, ale čo je podstatné - dajú vám na vysvedčenie jednotku... Neviem, či aj ostatné triedy sú také, ako naša, ale obávam sa, že hej... Celá trieda, až na tri-štyri výnimky veľmi nemá rada (pekne povedané) našu podľa mňa najlepšiu profesorku, takú čo je síce prísna, ale aj toho veľa naučí... Ale celá trieda by radšej vymenila, pretože z matiky (tú nás učí) bol na pol roka najhorší priemer...Takže to potom vyzerá tak, že takmer všetci chodia do školy iba preto, aby mali dobré známky, to ostatné nie je dôležité...Smutné ale je, že tú matikárku nemajú radi nie len študenti, ale ich rodičia...Na rodičovských združeniach v našej triede je už takmer tradíciou, že si rodičia zavolajú zo všetkých profesorov iba matikárku (z ostanými sú spokojní, veď komu by napr. vadilo, že na hodinách nič nerobíme) a pýtajú sa jej, že ako je to možné, že ich syn/dcéra ma z matiky také zlé známky, keď ostatné predmety mu/jej idú...Čo sa s tým dá urobiť? Kedy moji spolužiaci pochopia, že je lepšie vynikať v jednom-dvoch predmetoch a nie byť zo všetkých priemerný?

Adam Marek

Adam Marek

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent, ktorého zaujíma veľa vecí - matika, angličtina, občas programovanie, tenis, hokej... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu